luni, 11 ianuarie 2016

DRL LED Mazda CX-5

Salutare si La multi ani 2016!
Am profitat de timpul liber pe care l-am avut in perioada sarbatorilor si am facut unle imbunatatiri estetice la "Ele" cum am boteza masinuta :)
Unul dintre putinle lucruri care nu imi placeau la aceasta masina era legat de becurile de pe DRL - Daytime running lamp cu care a venit masina. Din fabrica acestea sunt becuri normale cu lumina calda, galbena.

Am cautat inclusiv in USA cand am fost niste becuri LED care sa se potriveasca dar din pacate nu am gasit sa cumpar direct din magazin. Pana la urma am gasit pe un site/blog romanesc. Un set a costat 180 Ron plus transport.
Montajul se face foarte usor. Trebuie doar sa rotesti suportul de bec in sensul indicat de sageata iar apoi sa inlocuiesti vechiul becu cu cel nou.

La sfarsit, rezultatul a fost mai mult decat multumitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu